
Przed montażem radzę zapisać oryginalne kodowanie ułatwi to kodowanie ponowne sterownika ABS i wyeliminuje poszukiwanie kodów wyposażenia auta.
Samej wymiany nie muszę chyba opisywać w końcu to nie przedszkole
Proszę tylko zwrócić uwagę aby w momencie montażu koła były ustawione w kierunku na wprost.
Przy montażu nowej części nie ma problemu gdyż zawsze czujnik jest ustawiony i zabezpieczony przed przestawieniem w inną pozycję. Montując część „używaną” należy upewnić się czy osoba demontująca go z poprzedniego auta ustawiła taśmę w pozycji kół na wprost. W razie konieczności skorygować ustawienie.
Nieprawidłowe ustawienie grozi trwałym uszkodzeniem taśmy airbag,
która w tym aucie jest zintegrowana z czujnikiem skrętu.
Po zamontowaniu nowego (drugiego) czujnika kąta skrętu sterownik ABS (ESP) wyzeruje kodowanie.
Należy teraz wykonać ponowne kodowanie, nastawy podstawowe nowego czujnika i test jazdy według dalszych instrukcji.
W tym przypadku zastosowany jest system bosch 5.3 należy więc korzystać
UWAGA !
Po jakichkolwiek naprawach systemu ESP czy też poważniejszych naprawach zawieszenia konieczne jest przeprowadzenie testu jazdy w trakcie którego są sprawdzane wszystkie elementy układu kontroli trakcji.
Komentarze (0)